Licenzas de armas

AVISO IMPORTANTE:

Punto informativo para ciudadanos y empresas sobre todo lo relacionado con el "Brexit": banner de la Moncloa sobre el Brexit

Específicamente en esta materia, el Brexit afectará a las autorizaciones y consentimientos previos de transferencias intracomunitarias de armas, explosivos, artículos pirotécnicos y cartuchería, que hayan sido expedidos con anterioridad a la fecha de retirada del Reino Unido de la Unión Europea. Estos tendrán validez hasta la fecha de expiración del plazo establecido en los citados documentos.

A partir de la fecha de retirada, estas autorizaciones y consentimientos previos de transferencias intracomunitarias dejarán de expedirse y pasará a aplicarse el régimen general de importación, tránsito y exportación de mercancías. Esto estará condicionado a la adopción con las autoridades británicas competentes de acuerdos recíprocos.

 

Nesta páxina poderá consultar todo o relacionado coa solicitude das seguintes licenzas:
 
Tarxeta de licenza de armas
 

Tarjeta de licencia de armas

 

 

Precisará de licenza de armas a tenza e o uso das armas das categorías 1, 2, 3 e 7.2 e 7.3


Obrigas das persoas titulares das armas

Tanto as persoas físicas coma xurídicas que posúan armas de fogo documentadas con licenzas están obrigadas a:

  • Declarar inmediatamente, na Intervención de Armas da Garda Civil da súa demarcación, a perda, roubo, destrución ou subtracción das armas ou da súa documentación. Neste último caso, as armas serán depositadas ata obter novos documentos.
  • Gardalas nun lugar seguro e a adoptar as medidas necesarias para evitar a súa perda, roubo ou subtracción.
  • Presentar as armas ás autoridades gobernativas ou aos seus axentes, sempre que as requiran para iso.
     


Página 1 de 1
1